راهنمای دریافت خسارت

راهنمای دریافت خسارت

نحوه ارائه خدمات در بیمه نامه مسافرتی به این ترتیب است که شرکت بیمه داخلی پس از انعقاد قرارداد با شرکت بیمه گر اتکایی نسب به صدور بیمه نامه با نام و آرم مشترک اقدام مینماید. سپس بیمه شده در طول مدت سفر در هر کجا که باشد در مواجهه با حوادث و هزینه های درمانی که در مسافرت به وجود آمده و منشاء قبل از مسافرت نداشته باشد ،با برقراری تماس و یا ارسال ایمیل در مدت مقرر ذکر شده در فرم پیشنهاد و شرایط خصوصی با مرکز هماهنگ کننده بیمه گر خدمات درمانی خارج از کشور ،موارد وقوع خسارت را به اطلاع شرکت بیمه گر اتکایی می رساند.سپس آن مرکز با انجام هماهنگی های لازم با عوامل بیمه گر خدمات درمانی خارج از کشور مستقر در محل حادثه نسبت به اجرای تعهد خود و جبران خسارت بر طبق مقررات و شرایط خصوص این نوع بیمه نامه اقدام مینماید.

مشتریان ما
خدمات ما
پروژه های ما